Комплект ГБО для інжекторного автомобіля.
Варіант №1 (для автівок без лямбда-зонда)
редуктор електроний;
клапани:
газовий, мультиклапан з блоком вентиляції на балон;
виносний заправочний пристрій;
змішувач
газу перед дросельною заслонкою;
захисний
клапан або антихлоп для захисту витратоміра і
корпуса повітряного фільтра;
дозатор або
трійник газу з регулювальними болтами;
електроніка: блок перемикання з
автомат-переходом; емулятор
бензинових форсунок;
трубки, шланги, кріплення балона і сам балон.
Варіант № 2 (для автівок з лямбда-зондом)
редуктор електронний;
клапани:
газовий, мультиклапан з блоком вентиляції на балон;
виносний заправочний пристрій;
змішувач
газу перед дросельною заслонкою;
захисний
клапан або антихлоп для захисту витратоміра і
корпуса повітряного фільтра;
дозатор або
трійник газу з регулювальними болтами;
електроніка: блок перемикання з
автомат-переходом; емулятор
бензинових форсунок, емулятор лямбда-зонда;
трубки, шланги, кріплення балона і сам балон.
Варіант № 3 (для автівок з лямбда-зондом)
редуктор електроний;
клапани:
газовий, мультиклапан з блоком вентиляції на балон;
виносний заправочний пристрій;
змішувач
газу перед дросельною заслонкою;
захисний
клапан або антихлоп для захисту витратоміра і
корпуса повітряного фільтра;
дозатор або
трійник газу з регулювальними болтами;
електроніка: блок перемикання з
автомат-переходом; емулятор
бензинових форсунок;
трубки, шланги, кріплення балона і сам балон.
Варіант № 4 (для всіх автівок з електроним інжектором,
включно ЕВРО-4)
система електроного
розподільного впорска;
клапани:
газовий, мультиклапан з блоком вентиляції на балон;
виносний заправочний пристрій;
трубки, шланги, кріплення балона і сам балон.
По варіантах 2 і 3 можливо знадобиться чіп-тюненг блока управління. Наприклад:
інжекторні моделі автівок
ВАЗ, НИВА, ШЕВИНИВА, 2107, 2104 при переході на газ чіпуються обов’язково.
|